:: Ämnen || Labels ::

:: Historik || History ::

2009-08-14

Mallorca (14 aug): Beach boys

Vi hittade en herrans god restaurang några hundra meter från hotellet. En peruansk restaurang. Det ni! Maten var jättegod och alla var nöjda. Så nöjda att vi lovat varandra att återvända.

Vi bor på olika, men dock närliggande, hotell. En tämligen missnöjd David gav mig intrycket att han och Magnus hade checkat in på Palmas härbärge, men efter en personlig inspektion så var det nog lite överdrift. Helt klart schysst hotell som har både sina för- och nackdelar i jämförelse med mitt och Criz' hotell. De har AC. Vi har frukost inkluderat. De har schysstare inredning. Vi har balkong (där det för övrigt e förfest ikväll).

Ja, gårdagen blev nog inte den där mjukstarten som det var tänkt. Va ska man säga? Det är ju varmt och man blir törstig... och då dricker man. Ok, lite snurrig blev man och då gick det inte längre med att sitta kvar på stolen (har ju en tendens att lyckas somna på lite olika platser när behovet finns), så jag reste mig och fortsatte kvällen ståendes (inte för att det har hindrat mig från att somna... men det ska vi inte gå närmare på).

Idag var det premiär på stranden, vilket var så otroligt varmt. Nu känns det att man har bränt sig lite. Vi har alla fått lite färg, allt från röd till mer gyllenbrun. Får se hur det ser ut i morgon.

Nu är det kanske dags för en sen siesta innan det blir en lika sen middag som följs av förfest och utgång. Jag lovar att uppdatera er alla, familj och vänner. Lämna gärna en kommentar. Sånt e kul :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahhahaha

Ni 2 kan väl sova i all amöjliga och omöjliga ställningar ! Inte för att jag ska driva om detta alttför mycket kanske:-)

Hur som helst hoppas jag att ni har en underbar semester...

Ciao / Levent